Tiedotteet

Viimeisimmät

Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme ja saat kaikki SKYTin ajankohtaiset tiedotteet suoraan sähköpostiisi.

Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset

Feelback tutkimuspalvelut/Innolink Research Oy toteutti SKYT Oy:n asiakastyytyväisyyskyselyn keväällä 2025. Tutkimus toteutettiin sähköpostikyselynä, jossa mukana oli 540 yhtiön asiakasta. Vastauksia saatiin 120 kappaletta, joten vastausprosentti oli 22,2%. Kyselyssä mitattiin asiakkaiden suosittelutodennäköisyyttä (NPS) eli asteikolla 0-10 kuinka todennäköisesti suosittelisit SKYT Oy:tä tuttavallesi tai kollegalle.

Kyselyn perusteella saatu asiakastyytyväisyyden NPS-arvo oli +71 eli oli erinomaisella tasolla. Vastaajista valtaosa (72 %) antoi asiakastyytyväisyydestä kiitettävän arvosanan 9 tai 10, noin kolmannes neutraalin arvosanan 7 tai 8 ja yksi vastaaja alemman arvosanan 5. Lisäksi pyydettiin sanallisia kommentteja toiminnastamme. Sanallisissa kommenteissa painottuivat hyvä asiakaspalvelu, yhteyshenkilön hyvä tavoitettavuus, laaja asiantuntijuus, pitkäaikainen yhteistyö sekä paikallisuus. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita ja jatkamme laadultaan erinomaista asiakasyhteistyötä sekä nykyisten että tulevien asiakkaiden kanssa.